Att komma över någon

Jag krossades något så enormt. Du lurade mig. Kom in på djupet. Fick mig att förstå hur glad jag kunde vara igen. Hur snäll någon kunde bli. Du hade sagt det innan. Att det inte kunde bli något. Men du visade så fel. Du visade motsatsen till orden. Använd. Allt betydde plötsligt inget. Min bästa vän hade svikit mig. Grundlurad. Vet ni hur det känns? Att tro någon finns där, vad som än händer, de har givit sitt ord att de ska försöka allt, och så springer de. Långt. Byter ut en. 16 dagar tog det mig att fatta. Det kommer aldrig bli som förr. Och hur mycket jag än vill att du ska försöka rädda sån vänskap, så kommer du inte göra det. Varför vet jag fortfarande inte. Och det är det som gjorde mest ont. Att du svek mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0