Så djupt så jag känner allt i mig skaka

Det va inte en männsika på frukosten i skolan i morse. Sånt chill det var. All mat till mig och Palle. Bara att käka på liksom. Fet happy face på det.
Misstag nr.1 2 koppar kaffe = 5 gånger piss pause..
Sedan sånna lektioner och sedan idrott.
Misstag nr.2 Joggade mig röd i huve
Och sedan satt jag där illröd i facet och bara lät folk glo i matan.
Misstag nr. 3 Drack bara 3 glas mjölk till lunch.
Genomled matten med svåra koncentararions problem. Lowisa frågade mig vad 2x4 var. Det tyckte jag var det roligaste under den perioden. Sedan var det en jävla presentation. Vår historia lärare Håkan satt och sov medans vi stod och kallsvettdes uppe på scenen.
Det var skolfoto idag. Sist ut var vi. Stressigt! Han fotografen va dock den bästa vi har haft även om jag kände mig jävligt liten som fick stå på mellan raden, med mina dudes uppe på högsta raden. Svin avensjuk. Haha. Och jag gjorde evil face. Så kan det gå. Försökte mig på att le, men det va fan överskattat så höll munnen stängd.



sån sneak peak. Kolla ögonbrynen.
Shit säger jag bara. Sotar nissen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0