jag vill inte ha dig som ett avslutat kapitel som man alltid kan bläddra tillbaka och minnas. jag vill riva ut alla sidor

Då ligger man här igen. Som en såndär säck potatis och undrar vad fan livet ska ta hän. Det regnar ute. Jävlar vad det regnar hela tiden?
Skolan failade jag hårt. Jag skulle framkalla mina bilder, men jag hade haft alla inställningar fel när jag tog korten. Tänk er. Alla. Det är fan lite skills. Va inte kul att stå där och bara "whaa".. liksom L:et i pannan intryckt hårt. Men vad gör det om hundra år?
Sen så fixade Philip gratis bullar i kafeterian. Som plåster på såren för kamera-incidenten. Sedan gick vi hem i regnet och delade fylle historier. Så vad hände med de där livet? Poff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0