I went to far

I vår normala klass har vi fuckedup ord eller meningar som identifierar var och en av oss konsiga NVare. Vi är liskom ett slag för oss själva. Idag snacka vi om det när vi käkade (min tredje lunch då, första och andra handlades det på donken såklart, hihi) 

Lovisa: Palle har typ hajhaj, Wille säger shuu hela tiden och du Loui har ...
Simon: mmm
Loui: "jag e ingen boi"
Lovisa: Vad säger jag? ....
Simon och Loui väntar på att jag ska säga något. Bådas ögonbryn åker upp och ger mig du-är-fan-idiot blicken.
Det klicka efter några sekunder att jag menade att jag undrade vad som var min catch phrase var.

 

Vi hade håla på 4 timmar idag. Och då låg vi och slöade vid skopen. Det var såhär kul. Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0