I never meant to hurt you

Jag ska packa bängel väskan och dra på tur imorgon. Bassholmen är en ö någonstans i Götet och där ska vi spendera 4 dagar med att slava. Slava fisk. Slava myror. Slava möss. Kommer bli fett med stryk för benen också. Ingen gorme' på donken längre. Bara gröt och grillat som gäller. Och en hel del vandring dårå. För tillfället avnjuter jag en het grönsaks soppa. Sån på burk. Extra lyx skulle far ställa till det med. Tycker ändå det smakar änglar. Har käkat kött på Burger King och Kalaspuffar till frulle. Det smakar också änglar för er som undrar. Vaknade hos Simon kl 8. Alla skulle iväg på sitt och jag som typ dör av sömn följer snällhund med till Platos simträning. Där får vi ett glatt Fuck You och vandrar så småningom till Lidl för att göra mitt debut-köp på tysk affären. Nej. Nej. Nej. Kunde inte bli mera fel än så. Skeabb. Efter missen låg jag och William i parken i hur många timmar? För många timmar. Somnade och drågade tills klockan blev 3. Sedan en efterlängtad powernap i min säng! Och sen till hemmakväll för att köpa trash till kräng-tider på läger. 1 kg godis. Och jag gick hem till mig med denna påse som var tung. Joggarna sneade otroligt intensivt kan jag säga. En liten tjockis kändes det som. Tittade liksom ner på hon som gick där med sitt feta godis. Skämm. På. Mig. Det rinner annars floder ur näsan. Lagom tills utelivet ska jag gå och bli djup-förkyld. Snorpappret kommer rulla. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0