Du springer aldrig ikapp när jag väl är där


"Haj, Haj" Sådär, nu har jag börjat ett inlägg med en fin hälsning också. Det skrämmande är att vi helt seröst ser ut så här när vi hälsar på folk. Scary or what? Måste fått många komplimanger.
Idag var en sådan helvetes-skol-dag. Det är liksom intryckt NV nörd i pannan på oss alla. Kärn ämnen till halv fem. Det är banne mig inte nådigt. Jävla pytt i panna hade de lagat till också. Ser ni minerna, det är två flickor på lågt blodsocker som snackar. Eller tja, det var nog 3 ord som kom ut under lunchen. 3 fucking ynka ord. Jag hatar skola.

Imorgon är det samma visa. Ska nog bunkra upp med druvsocker. Knarkar numera dussin på högvarv i dessa svåra tider.

Kommentarer
Postat av: rebecca

härlig blogg du har :) fina bilder, kram!

2010-09-01 @ 22:28:09
URL: http://rebeccafornstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0