Because i am stronger than you

Jag har saknat att vara frisk. Och imorse pallade jag inte förkylningen så jag drog på mig tightsen och kutade iväg. Fy fan vad härligt det var. Att bara springa. Att springa med hörlurar som sitter som klister i öronen och som dunkar neger musik i takt med stegen. Asså man blir fan hög på kännslan. Duchen efter. När benen viker sig. Att man får sån där härlig träningsverk i benen som påminner en om hur jävla duktig man har varit. För det har man. Varit sjukigt duktig att orka. För då är jag starkare än du...


Kommentarer
Postat av: Anonym

En modeblogg för killar! Kommentera o följ blogg skulle vara snällt & Uppskattat! =)



www.stylebyz.blogg.se

2010-09-11 @ 17:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0