Dom bästa personenrna i hela jävla världen


Sandra och Märta. Vad jag saknar mina bästa vänner! Jag säger ofta att min tur inte existera, men jag har fel varenda gång. För jag har träffat er. Och ni är de bästa som finns! Sån jävla tur man har ibland. Det är liksom som om vi är gjorda för varandra. Ni vet allt om mig. Och ni vill fortfarande vara mina kompisar. Haha. (ja, så konstig är jag) Och det bästa med oss är att det alltid kommer vara vi. Hur jävligt vi än trasslar till det. Jag älskar er båda två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va trevligt, Finns inga andra vänner du älskar?

2010-10-31 @ 00:41:19
Postat av: Sandra ;D

Du är så grym tjejen så det är inte sant!

Finns ingen bättre än vi tre ^^

osäker på svenskan ovanför..

2010-11-05 @ 21:05:38
URL: http://nerdyglasses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0