When people ask me what I see in you, I simply reply saying “everything you don't"

Det är tider som dessa som man kommer komma ihåg. NV-tiderna. Det finns andledningar till varför pappa berättar stolt att han mobbade torra NV-nördar i sina unga dar. Det finns andlednignar till varför det står matte ekvationer på caffeteria borden istället för porr-klotter. Jag har gjort en lista. Stackars oss.

#1. Vi har för feta prov
#2. Det sociala livet förstörs pågrund av läx-skit Vi blir helt enkelt störda.
#3. Om jag tänker efter så passar ordspråket -jag har inget liv- perfekt in på oss.
#4. När någon frågar på msn vad man gör är det 50% chans att svaret innehåller -pluggar-
#5. Vad ska du göra i helgen då? -jag ska skjuta/hänga mig själv- alltid samma svar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0