Happiness often sneaks through a door you didn’t know you left open.

Jag vaknade idag vid 5... sån jävel som sätter på högsta volymen och går ljudliga tjockis steg ner till dushen har jag blivit. Sån som alla mammor och pappor hatar. Skitungen själv. Skrubbade bort alla mina kropps målningar. Sån bäbis len blir man efter mina dushar! Sedan iaktog jag mig själv när jag fönade håret. Helvete vad man fixar. Ser ut som han hårbollen i Familjen Adams! Allvar. Sedan tog jag buss. Skola. Evigheternas tid. Det snöade medans jag satt inne på lekotioner och dog. Väderoptimist! Efter att ha tuggat 3 tuggumi var skolan äntligen slut. Donken. Och sen hem. 3 cm snö! Fan underbart!! Och som den glada personen jag är idag vill jag sprida min feta lycka. Klippen får väll beskriva mina kännslor för det svenska vädret och den svenska snön.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0