When life is shit, make the best out of it

Min svenska lärare har inte greppat att hon aldrig kommer bli någon historiker. Jag är lessen, men du når inte upp till de krav vi ställer som historia lärare. Antagligen stormade hon ut gråtandes när hon fick beskedet. Nu vill hon ha hämd. Och den tar hon ut på oss. Fyra uppsatser. Om tre filmer. Som alla handlar om samma århundrade. I antiken. Fy fan vad skitig hon är. Du har engelska och svenska! Ge upp häxa!
----------------------------------------------------------------------------------------
Jag har förkylning. 40 grades feber igen. Mitt tillstånd är likt en 90årig penisionär: Jag tror jag kommer dö. Och känner inte smaken av choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0