Vi äter skiten så vant (att vi börjar gilla smaken)

Lund idag. En stor skola. Universitets stad. Helvetets stad? Borde vara det då. Tänk att det ens existerar något sådant fenomen. En hel stad. Med matte. Med fysik. Med kemi. Sjukt.
Men det var ändå mysigt att gå runt och titta på experiment, mecka lampor, och skämma ut sig framför sistaårs eleverna. Jag tycker om min klass.   

Simon: Jag vill ha en hamburgare.
Burgerking tjej: Vilken hamburgare.
Simon: En sån med kött och bröd.
Burgerking tjej: Jaha, vi har många hamburgare.

Jag önskar att jag hade varit där. Det här slår allt han får ut sig. Med hästlängder.
Ni borde vara lika slappa för samma orsak. Men nöj er med bilder från dagens käk. BTW... krängar bilder är nog det finaste jag har upplevt. Alla blir så fina.


Kommentarer
Postat av: PAuline eiismailsadeeh

Nu blev skämtet fel -.-

2010-08-25 @ 18:55:24
Postat av: simone

vad niiice :D

2010-08-26 @ 11:07:15
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0