Not myselfe tonight, tonight i'm not the same girl

Det är dött. Halvsover med en nästan lite för liknande första-dagen-efter-när-det-inte-fanns-bakis-brus symptom. Känslan suger kuk. Alvarligt. Tror jag håller på att bli sjukling. Tror jag sov alldeles för lite i natt. Fett mys var det igår i alla fall. Först krängde Sofia mat och sedan bäljde William cola. För han är coca cola lika värt som oljan för Indier; svart och nödvändigt för den mänskiga överlevnaden.
Sjukt att han fick ner 10 burkar på 12 timmar. Facet var klockrent när han tog första klunken efter 1 månads uppehåll. Recovery? Terapeuten skulle nog inte vara glad om han nu försökte få slut på sitt beroende. Pigg blir man av cola i alla fall. Det har jag lärt mig den hårda vägen. Fick inte sova förens 7. Jag tror jag svimmade då. Sov inte, utan låg utslagen i sängen på grund av sömnbrist liksom. Lite coolt. Pauline kom över en stund. Hon tyckte vi var tråkiga så vi tog bussen till väla och sedan åkte vi hem. Mitt huvud sprängdes.

Gonatt. Duchen, Sagan om ringen och 15 timmars sömn.


Kommentarer
Postat av: william persson

Haha, ´Coola!! ;))) NEEEDDD!!!.. Mysigt! <6 hehe

2010-08-16 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0