Let's see how bad you can mess this(me) up

Varje morgonen får blir jag hotad. Döds-hot handlar det om. Min hund blickar mig som värsta gangstern. Som om han äger stället och jag är en fet spindel som bosätter mig under elementet. Det är nog det värsta stället man kan lägga sovsäcken på. Under elementet. Fan asså. Hårt.

Det var första skol dagen idag. Den som jag fruktat i en evighet. Den dagen vi sågas av elever, lärare, och vänner. Man sätts på prov. Det är lite som Troyas gladiatorer, och ja, döden är ett av straffen. Men det gick fint. Kämpade mot huvud värk tills 4. Sedan hängde jag i stan.

x
Testade KaffeCola.
x Lätt förtjänad Cheesburger.
x Punka på cykeln.

Och alla dessa punkter tycker vi om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 .. ?

2010-08-26 @ 20:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0