I can only please one person per day, today is not your day and tomorrow doesn't look good either

Yoyoyo! Sitter mitt i bomb-högen. Det är nästan så man behöver en sånhär polackpiga att ränsa skiten ur mitt rum när jag har haft gäst. Fick i alla fall bort det värsta på de 5 min som jag hade för mig själv innan Pauline kom in och skulle ockuppera mitt dass. Spurtstäd kallar jag det! Jag och Sandra hade ju redan vänt upp och ner på hela mitt rum så inne kunde vi ju inte stanna. Jag och fisk åkte på oväntat besök till Simon. Trevligt med lite folk tyckte vi, men nä då... det var segt att få komma innan för dörren. Sedan käkade vi hans kylskop, och sedan stack vi. Det var lite bad ass. Sånt som bad ass gubbarna på tv gör liksom. Kändes tyvärr inte lika coolt. Plus jag har sånna där riktiga blogg bilder på lager. Jävlar vad ambitiös man ska vara sedan när mobil sladden funkar. Då ska ni få se på blogg!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha ajdå.. men det var inte sååå mkt skit på golvet ;)) var väl bara sängen som skulle bäddas?? och chipspåsarna ^^

2010-08-20 @ 07:55:07
Postat av: pauline

haha!

2010-08-22 @ 20:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0